Translate

mandag den 16. februar 2015

DIY - opbevaring & opslagstavle

Vi kender vist kun alt for godt arbejdes bordet, der flyder af dynger af papir, regninger, billeder, tegninger, ja stort set alt det man ikke lige ved, hvor man skal ligge hen. Ting som man vil være ked af at smide ud, men som man ikke lige kan se, hvor høre hjemme, de ting der bliver flyttet fra den ene dynge til den anden, for så at ryge tilbage igen.
Men jeg ved ikke med jer, men rod på arbejdsværelset dræner mig totalt for energi, jeg syntes det er enormt vigtigt at her er ryddelig, det er her jeg skal være kreativ, og så kan det ikke hjælpe, hvis jeg først skal bruge en time på at finde bordet. Og min kreativitet arbejder ikke sammen med rod, så det er enten eller, og jeg fortrækker kreativiteten ;o)

 
Så ryd op og pak ned !!

 
 
 
 
Med ganske få midler, og en tur i IKEA, kan man hurtig få styr på rodet !!



 
Del rodet op, tag en kasse til hver del, og lave et mærkat, med info om indhold !! 
 



 
Tænk gerne ud af boksen - når mærkerne skal laves....
Der ud over er det godt med en opslagstavle !!
 
 
 


 
En ramme med hønsetråd, og små klemmer til ophængende.....
 
 
Der er ikke noget der er skønnere, end at ha styr på rodet :o)
DIY
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar