Translate

tirsdag den 18. februar 2014

Alternativ radiator skjuler (DIY) !!

I efteråret valgte vi, at skifte et af vinduerne i stuen ud med en terrassedør - efter min mening det bedste vi har gjort, da jeg elsker af få så meget sollys ind som muligt, ud over at det selvfølgelig er meget praktisk, at man kan gå fra stuen og ud på terrassen, og der selvfølgelig kommer mere lys ind, gør det også en stor forskel i forhold til, at rummet kommer til at virke meget større, hvilket vi er meget afhængig af, i det lille hus vi har valgt. 

 
 
 
Men ofte når man fjerne et vindue, skal man også flytte en radiator, det  skulle vi selvfølgelig også. Stod det til mig blev den slettet, men tror måske nok jeg vil komme til, at savne den i løbet af vinteren J
 
 
Så da det jo ikke går uden radiator, når man ikke har gulvvarme, måtte der findes en løsning, i det her tilfælde blev den flytte over langs den ene væg L
 
 
Jeg er som sagt ikke tilhænger af radiatorer, og vil egentlig helst være foruden, så den skulle skjules. Man kan sagtens købe en original radiator skjuler i byggemarkederne, men i det her tilfælde syntes jeg, det vil gøre det end nu mere synligt, hvad det var jeg prøvede at skjule.
Så en nem og billig løsning blev en IKEA reol. Det er vigtigt at det er en reol uden bagbeklædning, da varmen skal kunne kommer derfra.
 
 
Vi skar bare reolen til på bagsiden, så den kunne komme ind over radiatoren.

 
Nemt og hurtigt !!
 

 
Nu kan jeg leve med min radiator - uden af få en hel væg ødelagt... J
 
DIY
JJJ
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar