Translate

fredag den 21. februar 2014

Endelig forår - eller næsten !!

Faktisk kunne jeg godt helt undvære vintersæsonen med dens sne, slud og kulde, for slet ikke at tale om alle de mørke timer der er i den periode. Mit humør og min tilgang til livet har trange kår i disse måneder, så meget desto mere glæder jeg mig nu over at foråret endelig er på vej.
 
 
Det er heldigvis utroligt nemt at hive foråret inde i køkkenet, stuen mm. Find en gammel smuk kop frem, evt. et arvestykke og plant en hyacint i den, eller gå på rov i haven og grav den første lille klynge af vintergækker op, og plant dem i en brugt konserves dåse, kun fantasien sætter grænser.
Og det gode er, at når vi er færdig med at nyde dem indendørs og de er afblomstret, kan de plantes ud igen, og bruges til næste forår...
 

 
Sæt dem derefter i klynger i vindueskarmen, på spisebordet, reolen eller hvor man føler for det...
 

 
 
 
Rigtig god weekend
 


 
 
 
 
 


 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar